Известие

Collapse
No announcement yet.

алфа 33- проблем с динамото

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    моята прави същия номер както на колегата firedragon. когато запали лампата не угасва,трябва да се вдигнат 1200/1300 об/мин зада угасне лампата,а понякога угасва и когато авт.смукач и вдигне оборотите.та значи ли това че и аз трябва да и търся хлабав кабел някаде

    п.п. забравих да кажа че и аз сам и сменял четки и колектора е добре
    Last edited by Stoian_wolf; d.m.y г., 11:38.
    alfa romeo 33 1.4ie '93

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от Stoian_wolf Покажи съобщение
      моята прави същия номер както на колегата firedragon. когато запали лампата не угасва,трябва да се вдигнат 1200/1300 об/мин зада угасне лампата,а понякога угасва и когато авт.смукач и вдигне оборотите.та значи ли това че и аз трябва да и търся хлабав кабел някаде

      п.п. забравих да кажа че и аз сам и сменял четки и колектора е добре
      33ка без тоя циркаджийски номер не съм виждал, не знам дали така е било замислено, ама няма какво да се притесняваш. Палиш, чакаш 5-10 секунди и даваш газ. При мен са повече от 200-300рпм все пак
      33 16v/MR2 SW20/S3 8L

      Comment


      • #18
        Аз почти веднага и давах газ,че все пак в това време дето не работи добре алтернатора се разказва играта на акумулатора,а и тоците в колата са видимо доста,доста зле.
        Alfa Romeo 33 SW 1.7 16v - Няма я вече.
        Alfa Romeo 155 1.8 8v TS - и нея
        Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v '02

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от Kris Покажи съобщение
          33ка без тоя циркаджийски номер не съм виждал, не знам дали така е било замислено, ама няма какво да се притесняваш. Палиш, чакаш 5-10 секунди и даваш газ. При мен са повече от 200-300рпм все пак
          тука у търновско има една която не го прави, но сменихме лампата на таблото с резистор и паралелно на него светодиод за индикация.
          точка

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от Kris Покажи съобщение
            33ка без тоя циркаджийски номер не съм виждал, не знам дали така е било замислено, ама няма какво да се притесняваш. Палиш, чакаш 5-10 секунди и даваш газ.
            Правилен отговор!!!! Печелите боза на панаира.
            Аlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
              тука у търновско има една която не го прави, но сменихме лампата на таблото с резистор и паралелно на него светодиод за индикация.
              Тая я знаеме,ама никъде не каза,какъв резистор сложихте.Може и аз да се бъркам,ама не е зле пак да го кажеш!
              На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
              Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

              Comment


              • #22
                незнам за боза ама печелите биричка от мене като ми доидете на гости.тва ме тормозеше отдавна,даже и днес сам притягал букси в студа
                alfa romeo 33 1.4ie '93

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                  Тая я знаеме,ама никъде не каза,какъв резистор сложихте.Може и аз да се бъркам,ама не е зле пак да го кажеш!
                  Би трябвало да са сложили нещо м/у 300 и 500 ом-а, но нека каже колегата, че и на мен ми стана интересно.

                  Comment


                  • #24
                    тука вече ме хванахте на тясно. колко вата беше крушката на таблото, че не си спомням 1 или 2 вата.
                    върти ми се нещо че сложихме 130ома 5или 10вата резистор /от тия белите правоъгълни/ че да не грее много когато е на контакт колата. като запали двигателя през тоя резистор не тече ток и не се нагрява. направо на буксите го запоихме с хубаво изолирани крачета. вместо крушка - светодиод и последователно на него резистор от 680 до 820 ома. сменихме и другите крушки направо със светодиоди също.
                    точка

                    Comment


                    • #25
                      Те тука и ти уцели десятката.Сега вденах,защо динамото не се възбужда на нашите от ниски обороти,на които иначе си зарежда.Малка е лампата.На другите кочини е от 5 до 10 вата и за това повечето започват да зареждат без да е нужно да ги газиш.А бас държа,че сте турили нещо около 15-30 ома.Грубата сметка за толкова ми говори!
                      На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                      Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                      Comment


                      • #26
                        точно това е проблема. изглежда са сметнали лампата на границата, обаче като сложиш пада по кабелаците + промяната на самата жичка на лампата и ето го ефекта.
                        резистора го сложихме вътре в таблото с инструментите и на мощност го преоразмерихме поне 2-3пъти така че да не грее много когато е на контакт колата. ако някой има разглобено табло да погледне колко вата е крушката, ще го сметнем. ако е 2вата значи сме сложили 68ома на 5-6вата. то не че не може по-малко да е но тогава ще се отдава много топлина върху него.
                        точка

                        Comment


                        • #27
                          Аз съм човека с таблата Крушката е 1,2W
                          33 16v/MR2 SW20/S3 8L

                          Comment


                          • #28
                            ами значи който иска да пробва първо със 100ома на 5вата за по-сигурно и ако има нужда ще се намали още. те са стотинки тия съпротивления.
                            точка

                            Comment

                            Working...
                            X